In 2009 my beloved band Dir en gey was is Prague. It was like a dream that my favourite band cames to my country. *_*
It was for the thirf time I was on their concert. I had a luck that I saw them fourtimes now but it's another issue. :)
Koncert Diru v Praze byl už můj třetí týhle kapely. Měl jsem to štěstí se na ně dostat i počtvrtý tenhle rok, ale o tom zas jindy. :)
It was for the thirf time I was on their concert. I had a luck that I saw them fourtimes now but it's another issue. :)
Koncert Diru v Praze byl už můj třetí týhle kapely. Měl jsem to štěstí se na ně dostat i počtvrtý tenhle rok, ale o tom zas jindy. :)
Bylo to v roce 2009 a pro mě to byl splněný sen, moje tenhdy nejoblíbenější kapela přijela do Čech. *_*
I had new hair style - black hair with long braids on one side. Styling by Terezka again. / Měl jsem nový účes - černý vlasy a na straně napletený černý copánky z chemlonu. Mojí kadeřnicí byla opět Terezka.
What I wore: / Co jsem měl na sobě:
- Blazer / Sako
- T-shirt, New Yorker / Triko z New Yorkeru
- Cheetah jeans, New Yorker / Leopardí kalhoty z New Yorkeru
- Black boots, Invader / Černý Invadery
- Studded belt, metalshop / Pyramidový pásek z metalshopu
- Belt with skull, off-brand / Pásek s lebkou od Vietnamců
- Black studded belt, armyshop / Černý pyramidový pásek z armyshopu
- Goggles, armyshop / Goggles z armyshopu
- Earring with cross, by my GF / Náušnice s křížem od přítelkyně
- Studded bracelet, metalshop / Pyramidový náramek z metalshopu
- Bracelet with spikes, off-brand / Náramek se spiky od Vietnamců
- Laced gloves, C&A / Krajkový rukavičky z C&A
- Different badges / Různý placky
- Handmade patchs / Handmade nášivky
- Ring with skull, local jewelery shop / Prstýnek s lebkou ze zlatnictví
- Ring with green gemstone, gift / Prstýnek se zelenym kamenem dárek
- Ring with coffin, thrifted / Prstýnek s rakví z bazaru
Slušelo nám to. :D
ReplyDelete