Wednesday, 30 May 2012

OUTFIT: White Light

Outfit with great Gorillaz T-shirt (Gorillaz is my favourite band) which gave me my girlfriend Terezka when I was in hospital. <3

Outfit se skvělym tričkem s mojí oblíbenou kapelou Gorillaz, kterym mi udělala Terezka radost, když jsem byl v nemocnici. <3












What I wore: / Co jsem měl na sobě:
  • T-shirt, New Yorker / triko z New Yorkeru dárek od Terezky
  • Coat, New Yorker / kabátek z New Yorkeru
  • Checkere pants, Pimkie / kostkovaný kalhoty z Pimkie z closet cleaningu, dárek od Terezky
  • Boots, Humanic / boty Humanic koupený přes Votoč Vohoz
  • Necklace with eye ball, Gate / řetízek s okem z Gate
  • Ring with skull, local jewelery shop / prstýnek s lebkou ze zlatnictví
  • Ring with green gemstone, I am / prstýnek se zelenym kamenem z I am
  • Ring with black gemstone, closet cleaning / prstýnek s černym kamenem z closet cleaningu

2 comments:

  1. To je hezké, musí to být hezký pocit když je člověk v nemocnici a drahý člověk ti něco přinese pro radost.

    ReplyDelete
  2. can't believe it! i have exactly the SAME trousers! it's a Pimkie too!! I bought it at a yard sale.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! :)
If you want to write me something else, feel free to email me at sakuyakira@seznam.cz.

Předem děkuji za váš komentář! :)
V případě, že byste mi chtěli napsat i jinak než jen do komentáře, mi můžete napsat na mail sakuyakira@seznam.cz.