Friday, 27 January 2012

OUTFIT: Rose

There was the third lolita meeting in Teplice, it was organized by Terezka again and I accompanied her. :) It was just small meeting, but great.

I wore the same outfit as on Dir en grey concert (but I don't have good photos from the concert...).

V pořadí třetí sraz pořádaný v Teplicích, na který jsem opět doprovázel Terezku. :) Byl komorní, ale skvělý...

Na sobě jsem měl outfit, který už jsem měl na koncertě Dir en grey, ale neměl jsem ho pořádně nafocený...









What I wore: / Co jsem měl na sobě:
  • Flowered jacket, thrifted / Květovaný sako ze second-handu
  • Black shirt, GAP / Černý tričko GAP
  • Black skinny jeans, thrifted / Černý skinny džíny ze second-handu
  • Boots, Invader / Boty Invader
  • Studded belt, metalshop / Pyramidový pásek z metalshopu
  • Rosary, from Croatia / Růženec, co jsem si koupil v Chorvatsku
  • Necklace with medallion, gift / Řetízek s medailonkem dárek
  • Ring with gemstone, Takko Fashion / Prstýnek s kamenem z Takko Fashion
  • Ring with skull, local jewelery shop / Prstýnek s lebkou ze zlatnictví
  • Ring with coffin, thrifted / Prstýnek s rakví z bazaru

1 comment:

  1. Tenhle outfit se mi opravdu moc líbí, ta kombinace elegance, romantiky a rocku je skvělá!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! :)
If you want to write me something else, feel free to email me at sakuyakira@seznam.cz.

Předem děkuji za váš komentář! :)
V případě, že byste mi chtěli napsat i jinak než jen do komentáře, mi můžete napsat na mail sakuyakira@seznam.cz.